Feyenoord verlengt het contract met hoofdsponsor EuroParcs voor vijfde seizoen
Feyenoord heeft ook volgend seizoen de naam van EuroParcs op het shirt. De Rotterdammers bevestigen via de officiële kanalen dat de twee partijen langer met elkaar doorgaan.
Het is het vijfde seizoen dat Feyenoord en EuroParcs met elkaar in zee gaan. Vanaf het seizoen 2019/20 wordt de Stadionclub door de partij gesponsord, die eerst onder de naam 'Droomparken' op het shirt stond. Aan beide kanten wordt het glas geheven op de vernieuwde samenwerking.
"Feyenoord en EuroParcs blijken al jaren een prima combinatie te zijn", begint algemeen directeur Dennis te Kloese op de clubwebsite. "Feyenoord draagt in ruime mate bij aan de commerciële doelstellingen van EuroParcs. Dat deze resultaten leidend zijn voor een verlenging van nog een jaar is heel prettig, ook al omdat de relatie al jarenlang heel prettig is. Wij hechten bij Feyenoord dan ook veel waarde aan en zijn zeer tevreden met deze continuering."
Andries Bruil, board member bij EuroParcs Group meldt wel dat het 'in principe het laatste jaar' is dat de twee partijen op deze manier samenwerken. "Wij kijken enorm uit naar het vijfde seizoen, maar tevens is het besef daar dat het goed is om met onze marketingstrategie na deze lange periode een deels andere koers te gaan varen. Maar we zullen vast als strategisch partner aan Feyenoord verbonden blijven."
De verlengde samenwerking met EuroParcs betekent dat het Rotterdamse shirt er niet volledig nieuw uit komt te zien. Er is namelijk wel sprake van een kledingsponsor-wissel. Niet Adidas, maar Castore is vanaf volgend seizoen de kledingsponsor van de huidige koploper van de Eredivisie.