Goed nieuws voor Vitesse: sponsor geeft trouw signaal af met meerjarige verlenging
Goed nieuws voor Vitesse op de donderdagmiddag. De Arnhemmers hebben het contract met sponsor Koninklijke Burgers' Zoo voor meerdere jaren verlengd. Het dierenpark zweert trouw aan de club die zich momenteel in zwaar weer begeeft.
Koninklijke Burgers’ Zoo is niet de hoofdsponsor van Vitesse, want dat is gokbedrijf BetCity. Wel heeft het bedrijf een prominente plek op het shirt van de Arnhemmers. Burgers’ Zoo is zowel op de mouw als op de rug van het shirt van de club te zien. Dat zal de komende drie jaar ook zo zijn.
"Vitesse verkeert momenteel in zwaar weer. Juist dan moet je als partner – en ik persoonlijk als supporter van de club - opstaan", aldus dierentuindirecteur Alex van Hoof. “Dat signaal willen wij ook daadwerkelijk afgeven. Vitesse en Koninklijke Burgers' Zoo zijn beide immers onmisbaar in de stad en de regio. Gezamenlijk behouden wij, met dit partnership, de mogelijkheid om hier kracht bij te zetten."
Mede door de houding van de supporters heeft Van Hoof namens Burgers' Zoo besloten om Vitesse niet de rug toe te keren. "De supporters hebben de afgelopen periode als geen ander laten zien achter de club te staan. De crowdfundingsactie was geweldig, maar ook alles rondom de laatste wedstrijd van het seizoen bezorgde mij als ras-Arnhemmer kippenvel", besluit de directeur, die de supporters oproept om de seizoenkaart te verlengen.
Vitesse 🤝 @burgerszoo
— Vitesse (@MijnVitesse) May 30, 2024
✍️2️⃣0️⃣2️⃣7️⃣